13-04-2012

Hej hej!
Kom typ just hem, gick ju till A's jobb och sautan va jobbigt det var ska ni veta.. Tog mig en timme att komma fram, gick ju såklart helt fel.. Så jag var där tills han slutade så gick vi hem tillsammans! :)
Hannah: Sätt inte godiset i halsen kära vän :D Du måste tugga ordentligt, annars kommer jag och delar dom i småbitar åt dig ;)

Svar; Hahah nej då mitt hjärtegull, men du är mer än välkommen att komma hit och göra det ;) puss puss!

Haha jaa.. Så ikväll ska vi äta godis och se film, jag har laddat ner Trassel :' DDD och han vill otroligt nog se den, jag är förundrad, my perfect match! :D <3 hahhaahah.. dör..
Har jätte ont i fötterna och höfterna, jag får ju egentligen inte gå så långt i mina skor för dom är helt kaputt men måste ju egentligen ha några specialdesignade saker i skorna så att det ger stöd till fötter osv, men aja! :D
Sååå nu ska jag nalla chips av A och ta det jävligt chill! :D



MVH Jessica Johansson Kuronen






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback