13-04-2012

OOOOH fredag den 13onde, hur rädd är ni?
Jag tror ju inte på att man får otur på denna dag, visserligen idag är den dag jag ska gå och köpa godis, kanske faller och bryter benet haha.. Har ju knappt varit ute i veckan pga dåligt väder och lathet bör jag absolut tillägga.
Nåväl, så jag ska ut, och förhoppningsvis bryter jag inga ben.
Ska även ladda ner massa filmer jag kan se tills A kommer hem, shit jag har fan redan varit här i 5 dagar nu, han har jobbat till 5 och längre och jag har legat här hemma och ja gjort nada, lata människa..
Förövrigt! Ni som har Instagram, lämna en kommentar om vad ni heter så följer jag er gärna! :D

MVH Jessica Johansson Kuronen





Sätt inte godiset i halsen kära vän :D Du måste tugga ordentligt, annars kommer jag och delar dom i småbitar åt dig ;)

2012-04-13 » 13:14:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback