15-04-2012

Halloj! :D
Ja, A ligger och är super jävla cp tråkig, ska slå han.
Han har legat och sovit i två timmar och jag åker hem om cirka 2 timmar, tycker han kan ta och umgås med mig.. haha :D Skämt o sido.
Nåväl, jag ska väl inte göra så mycket idag, bussen hem går 18.45 och då är jag framme i Lule till ungefär 9 på kvällen och bussjäveln hem går inte förän 20 över då, blöh.. Sååå när jag kommer hem ska jag fixa klart mitt personliga brev och kanske skicka in allt klart till universiteten ;d
MVH Jessica Johansson Kuronen





Osociala bitch han är :D

sv: Haha snäääällt! Du skulle säga ba: Bitch please! ;)

2012-04-15 » 17:05:54
» Johan

Hur långt är det till Luleå från.. pojkvännen? :)



Jag skickade in min ansökan tidigare idag :)



SV: Ja, det är så otroligt mycket psykologi inblandat i det där. Finns hur mycket som helst som kan påverka sådär. Det är något man ofta inte tänker på när man sitter hemma i TV-soffan, men som elitidrottsman får man mycket information och träning i mediabemötande och idrottspsykologi. Superbra och viktigt tycker jag! :)



Ja, det är inte kul när det är så, men hoppas det vänder snart och blir fint! :)

2012-04-15 » 19:11:45
» Johan

SV: Ja, det blev lite allt möjligt. Socionom i Norrköping och Umeå, Arbetsterapeut i Norrköping och Luleå, lite webbdesignkurser på distans, en filosofikurs i Stockholm och lite annat :)

Vad blev det för dig? :)



Oh, det låter nice :) Hur länge har ni känt varandra då? :)

2012-04-16 » 12:44:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback