16-04-2012

Hellu! :D

Ja nu är jag hemma, varit en lång jävla skoldag med ett nationellt prov som jag inte hade någon aning om, gick bra iallafall som tur var! :)

Nåväl, resterande av dagen ska jag ägna mig åt skolarbete som behövt göras och sedan ska jag ta mig ett efterlängtat bad och smaska lite choklad, min mens är påväg att komma om ni nu ville veta så om nom..



MVH Jessica Johansson Kuronen





HEJ! JAG VILL OCKSÅ HA CHOKLAD MEN JAG HAR INTE MENS MEN JAG KAN ÄTA DET ÄNDÅ! HEJDÅ

2012-04-16 » 18:35:23
» Johan

Vad var det NP i?



Ett varmt bad sådär är inte helt fel. Det kan vara grymt skönt och avkopplande! :)



SV: Ja, vi får hoppas på det! :)



Jag var också inne lite på lärare, men nja, jag tror inte det är min grej riktigt. Det är gymnasielärare i så fall, men nej, då finns det annat som lockar betydligt mer.



Okej, det är ju inte så länge, men ibland kan det gå fort :)

Jag tycker dock man ska ta det lugnt, lära känna varandra ordentligt först, för, trots allt så är trygghet och tillit till varandra det absolut viktigaste i en relation, enligt mig. Så, ta det lugnt, men gör självklart det som känns rätt för just dig! :)

2012-04-18 » 17:27:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback