20-04-2012

Hej allesammans!

Ja jag har försovit mig till skolan, orkade inte börja stressa så nu kom jag just ut ur duschen och ska väl börja pallra mig mot skolan tråkigt nog.
Efter skolan ska iallafall jag och Hannah sätta oss på Kulturens hus och plugga bort läxor, måste göra svenska PM saken som skulle varit inne för länge sedan -.- fuck skola.

Har inte så mycket mer att berätta för tillfället så vi hörs kanske senare! :)

MVH Jessica Johansson Kuronen





» Johan

Nej, att stressa är inte bra, men ibland behöver man det, tyvärr. Men att stressa till skolan är inte så lockande.. :P



SV: Ja, det får vi hoppass! :)



Ja, Universeum heter det :)

Liseberg är nice, får se om jag åker dit i sommar :) Jag och två vänner var där två dagar förra sommaren :)

2012-04-20 » 12:46:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback