27-04-2012

Hej!

Först och främst, igår när jag kom hem från skolan och stan, jag var och pluggade med Hannah och sen gick vi på kvällsöppet, ja men då kliver jag in genom dörren och ser ett par skor och börjar fundera wtf gör mammas ex här, i det här fallet var det inte han utan det var min fina A, haha... Knasig han är..

Nåväl jag fick en förfrågan att förklara mina gamla och nya vänner så ja tänkte väl göra det.

Den jag kännt längst är Malin Pettersson, vi växte upp tillsammans när vi var yngre men sedan flyttade jag tråkigt nog och vi tappa kontaken några år, nu när jag väl flyttade in till stan igen träffades vi och började umgås då och då, nu har vi väl tappad kontakten igen men ja det blir så ibland :)

Elin Andersson, var någon jag umgicks med väldigt väldigt mycket när jag var i Kalix förut, vi har dock nu ingen bekantskap med varandra och varför det är så är inget vi ska gå in på. Självfallet har jag haft hur mycket kul som helst med denna brud, vi var ganska så oskiljaktiga på den tiden.

Madelene Spegel, började jag umgås med när jag nyligt flyttade hit, var väl 2004. Vi tappade kontakten där ett tag men tog upp den och började umgås ännu mer, ja praktiskt taget varje dag i 2 år tror jag. Nu i dagsläget har vi ingen som helst kontakt.

Carolin Blomqvist, en tjej jag kännt sedan jag gick på dagis, vi umgick väl mycket då, sen flyttade jag ut till ersnäs och när jag flyttade in till stan igen gick hon bara klassen över mig och vi började umgås dagen efter min pappa dött. Så vi ha hängt ihop sedan 2005 och jag ångrar inte en sekund över det!

Linda Lundenor Northman, en brud jag gjort så mycket sattyg med när jag var yngre, vi har väl mognat upp båda två nu haha.. Vi träffas då och då, jag är usel på att höra av mig men det kommer nån gång. När vi väl träffas så har vi hur kul som helst.

Hannah Eriksson Engman, en brud som är helt störd när hon är med mig, tror knappast det beror på mig dock ;) Nä men jag älskar denna människa, hon har alltid liksinnade problem som mig och hon och jag sitter alltid och pratar om allt mellan himmel och jord, hon är en av mina bästa vänner och jag hoppas det är så resten av livet, annars ska jag hugga dig, hör du det?!

Emma Larsson, yttligare en brud som är en av mina bästa vänner, hon må vara trög ibland men världens gulligaste bajskorv. Vi drog på massa spontanresor osv i vintras och hade hur kul som helst, hon är helt enkelt as bra!

Sen har jag ju Jonathan, Oscar, Mattias osv, dom umgås jag med väldigt sällan men när det väl händer så är det totalt awesome, jag älskar mina vänner, och nu vet jag att jag skrivit två som jag inte umgås med längre men dom betyder ändå något för mig fortfarande sådeså!

Aja nu ska jag gå och duscha och sedan sova lite tror jag, lät äckligt skönt, hjärnan har arbetat för mycket idag..



MVH Jessica Johansson Kuronen





Hörru, man blir som man umgås! Därför jag är störd ;)

Forever & ever tyyyyp, för jag vill inte att du ska hugga mig (A)

looooove u! <3

2012-04-27 » 16:13:44
» Johan

Kul och intressant att läsa tycker jag! Själv har jag noll kontakt med allt och alla från högstadiet och neråt, trots att jag har bott på samma ställe hela livet. Självklart är det massa minnen och annat jag saknar, men jag skulle inte vilja umgås med någon av dem idag. Det skulle nog mest kännas konstigt. De tillhör liksom den tiden, nu är nu, det är andra tider nu, om du förstår vad jag menar?



SV: Haha, det tror jag inte du gör! Det är lite spänt första gången man åker den, men shit så kul det är! :)



Med mig är det finfint! Ska nog gå ut och sätta mig på altanen en stund snart, ser ut att vara lika fint som igår och då blev det shortspremiär! :)



Hur mår du?

2012-05-02 » 09:44:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback