06-08-2012

Tjenis!
 
Här får ni lite bilder från LK!
Tog dock bara 4 bilder på dom band vi såg, resterande är på oss själva HAHA..
 
 
När jag vaknade igår for jag ganska dirr till stan med Hannah och hennes syster Maja för att käka på kebabhuset, fick mat koma men så värt det, var så förbannat gott!
Sen när jag kom hem gjorde jag ju inte så mycket, låg i sängen med chips och dipp och såg massa psyco filmer, såg tex Shrooms inatt och vågade knappt sova haha..
 
Nåväl, vad dagen lär bjuda på har jag ingen aning om, får veta yttligare en gång om jag tar mig in i Borås idag eller kanske Malmö, så ska försöka sysselsätta mig med att se igenom alla True Blood säsongerna igen.
 
MVH Jessica Johansson Kuronen





Bilden på mig i stadsparken, inte liiiite dragen eller? xD haha!

Svar: Du var så söt så ;)
Jessica Johansson

2012-08-06 » 17:31:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback