13-08-2012

Hellu!
 
Sorry för noll uppdatering!
A har varit här i helgen och då prioriterar jag honom mer än bloggen.
 
Vi har inte gjort så mycket faktiskt, på lördagen for vi in till stan och köpte nya skor till honom och så käkade vi på max, sen for vi hem, köpte godis och slog igång  Sagan om Ringen :' )
Och igår så bjöd han mig på Mediterrian, om nom.
 
Sen när han åkte hem så for jag till Hannah och pratade skit, och var hurtig och gick hem från hertsön!
Och nu idag ska frugan komma hit så ska vi gå förbi mormor och hämta min present och sedan fara till stan och göra något, glömt bort var det var tyvärr HAHA..
 
 
Jag och Hannah till vänster <3
 
 
Ge mig den någon?
Nä men, någon som vet vars jag kan köpa denna?
 
Puss!
 
MVH Jessica Johansson Kuronen






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback