15-08-2012

Nu ska jag göra ett alldeles speciellt inlägg för min baby gurl Hannah Eriksson Engman!
 
För 19 år sen föddes en stjärna, en alldeles underbar person till världen, det är min Hannah det.
Så grattis så hjärtligt mycket på din födelsedag Montana, hoppas du äter ihjäl dig av tårta och godis och får dö ångest sen, att spindlar ramlar ner i ditt hår och att bina klibbar fast sig på dina ben, puss hjärtat! <3
(har snott lite bilder från din fejja nu babe, love u)
Här får ni ba nå bilder från Hannahs livstid hehe.
 
 
 
Så slutade hon vara Emo och blev istället en super snygg b-rud!
 
 
 
När jag faller, finns du där och tar emot mig
När jag behöver dig, finns du där
När jag tappar livslusten får du tillbaka den åt mig
 
Jag älskar dig min sköna böna
Du är allt för mig och lite till
Vi har umgåtts varje dag nu i sommar
Och mer ska det bli
Försvinner du från mig tappar jag allt.
 
Mvh Jessica Johansson Kuronen






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback