13-02-2012

Hej!

Ser flera gånger i veckan att Miixx lägger ut krossa idealen på sin blogg, att hennes läsare skickar in bilder på sånt som dom inte tycker är fint på dom själva och hon kommenterar sina positiva kommentarer, vilket är ju jävligt bra.

Men iallafall min åsikt av det hela, jag som många säkert vet som åtminstone sett mig, eller umgås med mig dagligen vet att jag har stor kropp, jag har gått ner i vikt och minskat centimetrar men ändå klagar jag inte på att jag fortfarande är stor.
Det är en daglig kamp med mig själv, jag tycker att man är född till så som man ser ut eller så har man gjort så att man ser ut så som man gör.

Jag har hatat min kropp, jag har tyckt jag har varit så satans ful men jag kom över det.
Jag valde istället att acceptera den men ändå försöka göra något åt min kropp, jag bryr mig inte om vad folk säger om mig nå mer, varav därför jag ska tatuera in Sticks and stones may break my bones, but words will never hurt me. För ord är bara något verbalt, det rör mig inte ryggen mer.

Jag tycker helt enkelt att ni alla som tycker att ni inte ser bra ut ska tänka omvänt, ingen behöver göra någonting egentligen med sig själv, ni alla är fina som ni är och som ni blev födda till. Det är inget ni kan ändra på, naturlighetens natur helt enkelt.
Låt aldrig någon annan intala er något annat än det och lär er att älska eran kropp istället.



Gammal bild men sådär ser jag på sätt och vis ändå ut.
Ni är alla extremt vackra.

MVH Jessica Johansson Kuronen





Du är så vacker, oavsett :)

& sjukt bra skrivet =)

2012-02-14 » 17:33:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback