15-02-2012

Tja!

Ja, jag är då fanemig inte teknisk..
Då jag kom hem och startade datan så ståre något om att den försöker reparera en disk, blev as arg för att det tog så länge så tänkte ta saken i egna händer att starta upp den andra datorn och göra mina arbeten jag måste göra. Men såklart fanns först inte sladdarna hära uppe, så fick springa ner i förrådet redan då var jag irriterad, när jag kommer upp så fungerar inte skärmjäveln till den datan..

Så ja då tänkte jag att jag tar den andra datorns skärm, JOMEN DÅ FUNKAR JU DENNA DATOR, seriöst, jag fick damp haha.. Aja kom väldigt nyligt hem, varit på Sommarjobbets dag ju som jag skrev tidigare! Gick väl bra i guess. Så ska söka lite mer jobb nu som man skulle söka via webben, awzum!

Aja det får väl bli så nu då, även lite skolarbete på det hela! Puss!



MVH Jessica Johansson Kuronen






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback