03-01-2012

Hej!

Åh älskade träningsvärk, som jag har saknat dig! NOT!
Hatar träningsvärk men det visar ju bara att man presterat bra ;)

Ja jag sa ju att jag funderade på att fara och träna idag med, meeen det är snöstorm och jag kände mig plötsligt inte så jävla taggad på det, hatar snö och hatar när det blåser massa äckel snö in i ögonen så ja ni fattar.

Nåväl, nu den sista går ju mitt gymkort ut, det är fan dyrt för mig ändå, 239 kr i månaden har jag betalat i ett år nu, det är fan mycket pengar för mig..
Min kära vän Hannah tipsade mig om ett gym hon ska typ börja gå till, Fitness24seven!



Det är då som sagt öppet dyget runt och priserna är från 99 kr upp till 299 tror jag det var, sjukt billigt!
Så där ska då jag iallafall börja träna!
Dom öppnar dörrarna den 25 Januari här i kalla Luleå :)

Nåväl, vad ska jag göra idag?
Jag ska väl se film och dega hah..

MVH Jessica Johansson Kuronen





Jag är typ taggad :D Säker på att du börjar med mig? :D

2012-01-03 » 20:00:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback