04-01-2012

Tjena!

Har inge vettigt att skriva förutom att jag somna kl 6 imorse -.-

Hannah tvingar mig göra denna haha..


1) VAD GJORDE DU FÖR TIO ÅR SEDAN?

Då var jag 8 jordsnurr iallafall och bodde ute på landet, Ersnäs och lekte med massa polare och jobbade i ladugården! :D fett cool chey

2) VAD GJORDE DU FÖR ETT ÅR SEDAN?

Hängde massor i Kalix, var med Madde, längtade tills min 18års dag!

3) FEM SNACKS DU GILLAR?

Choklad i all dess form :')))

Ananas!

Chips

Chillinötter

Glass

4) FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN TILL?

One Direction - What makes you beautiful

Sam Tsui - King of anything

P!ink - Fucking Perfect

Adele - Rolling in the deep

Journey - Dont stop believin

5) FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR MÅNGMILJONÄR?

Köpa en lägenhet/hus

Resa runt världen

Studera utomlands

Skänka pengar till organisationer

Betala min mors skulder


6) FEM DÅLIGA VANOR?

Svär på tok för mycket, oftast i varje mening..

Att börja tjura för ingenting

Har godis som beroende

Tränar för lite som jag bör göra

Latmaskeeeeen


7) FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA?

Läsa böcker

Träna, när jag väl orkar fara haha

Umgås med mina nära och kära

Sova

Se film


8) FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I, ELLER KÖPA?

Lackleggings

Djurskinns kläder

Supertighta stuprörsjeans

Manchesterbyxor

Mönstrade byxor



9) FEM FAVORITLEKSAKER

Telefonen

Datorn

Polare

Pengar

Jag själv haha

10) TIO PERSONER JAG VILL SE GÖRA DEN HÄR UTMANINGEN:

Alla som vill och ids! :D


MVH Jessica Johansson Kuronen







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback