05-01-2012

Berätta sju sanningar om dig själv;
- jag tror på andeväsen
- jag är rädd för att bli lämnad
- jag är super känslig
- jag trivs bäst ensam
- jag hatar min kropp
- jag är mörkrädd
- jag vill bryta något i min kropp

sex sanningar om hur du var som liten;
- jag var tillsammans med en sprattelvinkel i 6 ½år
- jag var inte blyg
- jag såg andeväsen i mitt rum
- jag var sjukligt mörkrädd och hoppade upp i sängen för att jag trodde monster var under den
- jag ville bli vetrinär
- jag slog hål i skallen

fem sanningar om mitt kärleksliv;
- jag faller för killar för lätt
- jag hatar kärlek
- jag har varit otrogen
- jag är sjukt svartsjuk
- jag är sjukt klängig

fyra sanningar om mitt familjeliv;
- jag älskar min mamma
- jag dör om min mormor försvinner från mig
- jag har en hund
- jag har 2 systrar

tre sanningar om mitt vänskapsliv;
- jag har inte många vänner
- finns bara 1 som kan mig ut och in
- jag älskar dom

två sanningar om min personlighet;
- jag är mer kille än tjej i personligheten
- jag är flamsig

en sanning om detta testet;
- jobbigt






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback