10-01-2012

Tja!

Sorry för att jag varit lite borta..
Gårdagen spenderades hemma hos Emma iallafall, jag sov ju hos henne från söndagen till måndagen, dock sov jag inte förän vid 11 tiden :D
For och tränade iallafall vid 6 tiden på morgonen ;)

Sen for vi till stan och lullade runt, åkte hem till Carro och hade möte med hela gruppen, planerade en resa till stockholm :D
Sååå 13 juni ska vi till Stockholm :' DDD love my life, mina fina brudar<3

Och ja idag var det ju en värdelös skoldag, är helt slut, funderar på att gå och sova en stund men det känns ju onödigt, jag vet att jag ska gå och duscha iallafall, ta ett bad och spela lite spel osv :)



Sådär söt känner jag mig förövrigt idag.

MVH Jessica Johansson Kuronen






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback