17-01-2012

Tjena!

Sitter i skolan just nu i datasalen med några muppar, gjort klart mitt äckliga arbete som tur är!
Och när jag kommer hem ska jag göra ännu fler arbeten tråkigt nog men dom måste ju bli gjorda, ids inte göra dom nu här på skolan :)

Seriöst, gårdagen spenderades hemma och jag drömde om mat, jag var äckligt hungrig bara för att jag vet att jag inte ska äta..
Försov mig också idag så har bara druckit en shake idag hitills, ska dricka smoothie iallafall när jag kommer hem, mättar så mycket mer än en shake iallafall!

Vad mer, eh ja jag åker till Kalix på fredag så ska träna träna träna med mormor, och imorgon ska jag väga mig och mäta mina armar, lår och mage, hoppas det minskat lite iallafall! :' D
Nåväl hoppas ni har en bra dag, puss!



MVH Jessica Johansson Kuronen






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback