24-01-2012

80 frågor om dig:

1. Fullständigt namn? - Ewa Jessica Gerhild Johansson Kuronen

2. Exakt ålder? - 18 år och 5 månader

4. Bor tillsammans med? - Mamma och vovven

5. Husdjur? - Hööönden säpo

6. Färg på ditt hus? - Tegelfärgad, bor i lägenhet fosho

7. När är du född? - 930809!

8. Klass? - BF3AB

9. Vilket år tar du studenten? - 2012, nu iår förövrigt, love it!

10. Något jobb? - Nej, men hoppas att det kommer ett!

11. När gick du upp i morse? - 9.20

12. När ska du sova ikväll? - När jak blir tröttteeer

13. Duschat idag? - Nope men ska!

14. Kramat någon idag? - Mjo!

15. Pussat någon idag? - Nej

16. Vad har du ätit idag? - Banan, nötter ;d

17. Dagens klädsel? - Alibaba byxor, linne, kofta

18. Dagens smink? - Inget alls

19. Dagens sötnos? - Madre!

20. Dagens roligaste? - En söt liten tant jag och några intervjuade!

21. Har du många vänner? - Tillräckligt!

22. Hur många har du kysst? - Haha jadu, det vet jag inte!

23. Hur många har varit otrogna med dig? - Ingen vad jag vet

24. Vem pratade du med i telefon senast? - Hannah Montana!

25. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? - Kristian Palovaara: Jo :)



FAVORIT :

26. Film? - Fu, Titianic typ

27. Låt? - Ju mer dom spottar - Kapten Röd

28. Mat? - Nudeltjaffs absolut!

29. Dryck? - Apelsin juice

30. Färg? - Svart, rött, grönt

31. Stad? - Göteborg

32. Land? - Alla som är varma haha..

33. Ämne i skolan? - Engelska



SENASTE :

34. Personen du tänkte på? - Niklas

35. Gången du spydde? - Någon vecka sedan

36. Gången du grät? - I helgen

37. Pizzan du åt? - Eh, minns inte

38. Gången du var i Göteborg? - 2010 tror jag

39. Gången du var i Stockholm? - Hitills inte varit där

40. Gången du var full? - I helgen haha..

41. Gången du var hög? -

42. Personen som såg dig gråta? - Mamma typ



ANTINGEN ELLER :

43. Svart eller vitt? - Båda två

44. Hund eller katt? - Hund

45. Ut och festa eller hemma och mysa? - Beror på

46. Tv-spel eller datorspel? - Tvspel är mer retro!!

47. Hångla eller ha sex? - Båda två!

48. Lunarstorm, helgon eller Playahead? - Haha...

49. Ragga eller bli uppraggad? - Spelar ingen roll

50. Big Brother eller Paradise Hotel? - HUVVA!

51. Har du svart hår eller blont? - Nej, är rödtott

52. Har du blåa ögon eller bruna? - Melerade (grön-bruna)

53. Choklad eller lakrits? - Choklad förhelvete

54. Göteborg eller Stockholm? - Göteborg

55. Högerhänt eller vänsterhänt? - Höger

56. Coca cola eller fanta? - Fanta

57. Pizza eller kebab? - Kebab!

58. Randigt eller prickigt? - Prickigt

59. Älska eller älskas? - Båda

60. Leva eller dö? - Leva för att sen dö





ANTAL :

61. Personer du älskar? - Tillräckligt många

62. Personer du hatar? - Ingen

63. Personer du hånglat med inom en 24-timmars-period? 1

64. Glassar du ätit på en dag? - Hah säkert över 10 :D

65. Gånger du ätit kött? - Hm, många gånger

66. Gånger du haft minnesluckor? - Några gånger

67. Gånger du varit hög? -

68. Gånger ditt hjärta brustit? - För många gånger



VEM

69. Ska du träffa imorgon? - Min klass

70. Sjöng du senast för? - Mig själv

71. Hade du senast en msn konversation med? - Andreas

72. Vill du kasta en sten i huvudet på? - Haha säger inget så har jag inget sagt

73. Förtjänar att dö? - Ingen



VAD :

74. Gör dig glad? - Mina peeepz, familjen

75. Gör dig ledsen?- När jag blir sårad.

76. Vad vill du helst göra nu? - Bada

77. Vill du ha nu? - Tillit

78. Önskar du dig i julklapp? - För mycket

79. Längtar du till? - Tills jag tar studenten

80. Ångrar du i ditt liv? - En massa






Igår kan du omöjligt ha vaknat 9.20 om du åkte gymnasiebussen xD haha, orka att jag la märke till det :P

2012-01-25 » 00:29:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback