01-07-2012

Tja!
 
Nu har A åkt hem tråkigt nog..
Men jag överlever, as always! Och nu är det bara 11 dagar kvar tills jag får veta vars jag får gå skola, längtar jätte mycket!
 
Nåväl, dagen har inte bjudit på mycket, jag har tvättat, sen gick vi till mormor och åt lite tårta och snackade skit, fick nyckeln till Risön så jag och Hannah ska nog fara dit imorgon om hon nu inte ska åka till sin man, kommer bli hur skönt som helst att få åka dit iallafall och bara slappa med en av sina bästa polare.
 
Under helgen har det faktiskt inte hänt så mycket heller, gårdagen föll det bara massa regn, dock krigade vi oss ut för att fara till DollarStore och handla grejer till A's lägenhet, nöjd chey!
Sen har vi bara myst med mamma och chillat pung.
 
 
Puss!
 
MVH Jessica Johansson Kuronen
 
 





men porr..

Svar: Du gillart ;)
Jessica Johansson

2012-07-01 » 23:40:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback