02-07-2012

Tjena!
 
Har ni tänkt på att typ nästan halva sommaren har snart gått?
Jag har tråkigare än ever känns det som, jag vill jobba men har inget jobb, förhoppningsvis så får jag ett snarast och kan jobba ihop lite om-jag-flyttar cash!
 
Nåväl, såhär kommer min dag se ut!
 
Försöka få tag på på 25an och fara in till stan för att klippa hundens klor
Åka tillbaka till Örnäset för att lämna hunden till mormor och morfar
Packa väskan inför Kalix
Åka in till stan igen för att handla med Hannah
Ta bussjäveln till Kalix
Evt gå 7 kilometer, om vi har tur 2 kilometer haha..
 
Där har ni mitt fabolösa dagsschema, och ja, jag kommer inte blogga förän jag kommer hem, eftersom jag inte har tållgång till dator där denna gång och har ingen satans Iphone som har blogg appen..
Så vi hörs mer på onsdag eller torsdag, beroende på hur länge vi vill stanna :D
 
Puss!
 
 
MVH Jessica Johansson Kuronen
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback