12-07-2012

Hej hej!
 
Ååååh är så sjukt nervös, om dryga 2 timmar får jag veta vilken skola jag kommer in på, eller om jag ens kommer in.. AAAH..
 
Nåväl, tänkte dra in till stan idag med min baby girl Hannah men så har hela csn kontoret lagts ner och finns bara i umeå och neråt, jävla "#¤&%&%"¤%&%#&%. Jag som tänkte ta reda på vilka bidrag jag får söka osv då jag går högskola isåfall, måste ju ha råd med en lägenhet liksom..
 
Hittade faktiskt en, i Borås om jag tar mig in där, en 2a för dryga 3000 i månaden, ganska billigt för att vara i södra sverge ändå, dock finns det nog inte en chans att jag får den då jag inte har någon som helst bostadskö plats eller något, men det löser sig!
 
MVH Jessica Johansson Kuronen






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback