03-06-2012

Hej hej!

Nu är jag äntligen hemma efter en skön helg i Kalix, har ju inte gjort speciellt mycket men skönt var det ändå!

Nu när jag kom hem så hade mina nya stavar kommit till läppen, dom är gröna(vad annars?) och så hade min söta mor städat mitt rum, eller ja dammsugit så snäll är hon.
Och så pratar jag med min älskade fru Hannah Montana, saknar den kvinnan så gud vet vad, vad skulle jag göra utan henne?! Det vet jag nog inte ens själv. Puss hjärtat!

Nåväl, har inte så mycket att skriva om nu så lägger ut nå bilder istället.







En ganska så stor skillnad på stavarna haha, på första bilden har jag mina läkstavar som är 1,2 mm långa, på sista bilden är det dom nya som är bara 8 mm långa, awesome!
Nu ut med fetto hunden, puss!

MVH Jessica Johansson Kuronen







Saknar dig med pluttis! SNyyyyyggt det blev med mörkt hår! Du ser mkt äldre ut! ;) Så nu behöver du inte visa legg för Pk hihi

2012-06-03 » 20:10:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback