06-06-2012

Hej hej!

Sveriges nationaldag, tyvärr betyder den ingenting mera för Sverige.
Ska inte ens starta en diskussion om detta.

Nåväl, det blev inte att träffa klassen något igår utan jag, Hannah, Emma och Carro for hem till Emma och fixade Klassens.. titlarna det var jävligt svårt ska jag allt säga er!
Sen åkte jag till stan och mötte upp mitt hjärta, så åkte vi hem till mig direkt och sov.

Nu om 4 timmar ska jag ju till Waldorf med klassen, ska bli jävligt gott och feta sig med kina mat, som jag har längtat! Så ja jag går mest runt och fördriver tiden med att sova och nu ska jag väl slå igång nån film då A ändå ligger och sover. Puss!



MVH Jessica Johansson Kuronen






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback