07-06-2012

Tja!

Klassfesten igår var fan ändå kul, visserligen sög vädret men jag hade sjukt trevligt ändå. Drog hem just innan 11 med Hannah, då var vi less på regnet. NTIare från i måndags kom och självklart kunde jag inte hålla mig från att vara dum snäll med ena snubben haha. Waldorf var förövrigt a dream come true!








HITTADE EN DINOSAURIE!!! :D







BF3AB + C a'la studentveckan in the fucking rain, dö.
Imorgon vid den här tiden är jag klädd i mina studentkläder och mössan på och lär troligtvis ligga och sova i klassrummet för att jag ska stiga upp vid 4 på morgonen, love it.
Imorgon tar jag studenten kära bloggläsare, jag dör av nervositet.

MVH Jessica Johansson Kuronen






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback