19-06-2012

Tja!

Uppdate om min sjukhet, ögoninflammationen höll i sig en dag som allt annat jävulskap har gjort, nu hostar jag som ett as som kommer vara bättre imorgon och då har jag garanterat något annat.
Nåväl var ju på vårdcentralen igår, gubben jag snacka med var typ sämst, jag berättade om alla mina symtom jag haft osv och nä jag visste inte innebörden av hur farligt vissa grejer var osv, åååh.... dumjävel.

Jag stack mig i fingret iallafall och mitt snabbsänka var nere på 19 nu. Frun och jag gick till stan och köpte ostchips, chokladpudding, nutella, pk och choklad sen satte vi oss i hamnen och snackade skit, så satans jävla gott var det! Så gick vi upp på stan en sväng och kollade på longboard, A har ju köpt en egen nu och jag blev väldigt sugen på att göra det med, budget.

Idag har jag laddat ner hur många olika filmer som helst, knarkar då massa thé, saft, halstabletter och chips under tiden tills jag ska gå ut med hunden och gå och få mig lite gomat hos mormor, puss!



MVH Jessica Johansson Kuronen






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback