20-06-2012

Tjenis penis!
 
Känner mig som en borttappad unge typ, nya blogg.se gör mig bara förvirrad, aja jag hajjar det väl snart!
Nåväl jag och Hannah for ju till stan, vi gick runt och kollade på massa grejer men i slutändan så köpte vi bara typ 3 grejer haha, och mjukglass har vi ätit OMNOMNOMNOMNOM! Årets första om ni ville veta.
 
Såå nu är jag hemma, ska ringa mormor strax och höra om dom vill få med sig en liten luden hund till Kalix, jag åker ju till A imorgon för att sedan åka vidare till hans stuga och umgås med hans pappa och evetuellt hans bror, nervös chey, aldrig träffat som tidigare och nu kändes allt så mycket seriösare..
 
Nåja nu är min mat klar och så ska jag se någon film som jag ladda ner igår, ska förövrigt tipsa er om en film snart! Puss mina hjärtegull!
 
 
MVH Jessica Johansson Kuronen






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback