25-06-2012

Tja!
 
Har inte uppdaterat för att jag har varit i A's stuga med han och hans padre, det var sjukt trevligt att fira midsommar ute i skogen typ. Nämen vi for ut och fiskade massvis, drack litegrann, pratade skit och hade det allmänt trevligt, A och hans padre sågade även ner massa träd och jag var då så snäll och plockade bort allt dom kvistade, go me!
 
Nä så det var sjukt trevligt iallafall, vi kom ju hem till A igår då och då såg vi någon film som heter Äntligen Midsommar, den var ganska mongo men annars sevärd. Åkte ju hem imorse vid 8 på morgonen för att gå ut med hunden vid 10.
 
Så kom Montana till mig och vi pratade igenom allt vi missat, så kom Emsi pemsi och då bestämde vi att vi ska fara och grilla på onsdag på Ormberget, woho som jag har längtat! Pinnbröd, varm choklad med grädde, kakor, marsmallows och saft, det mina vänner är det bästa som finns :' D
 
Ja det var väl det hela i stora drag, nu ska jag iallafall slänga mig en sväng i ett bad och läsa, sedan se denna film
 
 
Puss!
 
MVH Jessica Johansson Kuronen






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback