02-03-2012

Tja!

Ja idag är det fredag, vilket betyder att jag åker tillbaka till Skellefteå idag, hade fan kunnat stanna där sa mamma igår, budget..
Aja men lite bussresor tycker vi väl om? eller?

Hitills idag har jag inte gjort något mycke, vaknade vid 10 och gick ut med hunden, tänkte vara snäll och dammsuga och diska innan jag far hemifrån så mamma slipper den bördan, är ju så duktig när jag är borta på att städa men inte hemma haha..
Och nu har jag fan missat min tvättid i 2 veckor i sträck, så improviserade lite igår, slängde kläderna i badkaret och tvättade dom med tvål, fungerade ju haha! Så nu har jag åtminstone lite rena kläder, ska försöka få mamma att tvätta åt mig nu när jag är borta ;)

Så ja jag åker ju kl 3 till Skeå då, kanske uppdaterar, kanske inte gör det, jag är så finurlig att ni älskar det.

Målade förövrigt naglarna igår! :D





Så ser dom ut :D
Så nu ska jag städa och diska och äta något! Puss

MVH Jessica Johansson Kuronen






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback