17-03-2012

Namn: Jessica Johansson Kuronen
födelsedag: 9 augusti
född: 1993
ögonfärg: melerade, blandning av bruna och gröna.
hårfärg: Ja, lite blond är jag, rödhårig, brunhårig, orange osv.
längd: 157, woop woop!
höger/vänsterhänt: högerhänt
värsta ovana: svära, eller typ knäcka fingrarna och nacken
stjärntecken: lejonet
sko stl: 39/40 typ
är dina föräldrar skilda: dom var aldrig gifta faktiskt
skor idag: DC skorna
din svaghet: när någon rör på mitt innerlår, haha.. Bara vissa fattar..
värsta rädslor: flygande kryp/insekter, spindlar, ormar, SPRUTOR
mål för det här året: Gå ner ännu mer i vikt, fixa egen bostad, flytta från lule
mest använda fras på msn: Ehm, skriver typ aldrig med någon på msn mera.
det första du tänker på när du vaknar: vem har försökt nå mig inatt?
dina bästa kännetecken: mitt skratt! folk hör mig överallt typ
när går du och lägger dig: nu senaste veckan har det blivit från 22.00 - 02.00
mest saknade minne: tiderna när alla fanns i mitt liv.

Favorit
färg: svart, röd, neon/lime grön
sport: sex
djur: hund ofc
glass: chokladglass, helt ok.
godis: chooklaaad, hehe..
affär: bara jag nöjer mig med kläderna så är jag nöjd.
sallad: cesarsallad
skådespelare: finns massor som jag inte orkar räkna upp
bokstav: hela alfabetet möjligtvis
nummer: 1,8 och 9
tuggummi: hm, extra i guess
helgdag: Fredag,Lördag
årstid: Sommar såklart!
tandkrämssmak: mint, synd att dom inte gör med vanilj eller choklad :D
radiostation: Rix FM, Bandit
doft: höhö sean paul gaultier eller vad den nu heter
kroppsdel på motsatta könet: kuken såklart ;)

Vänner och livet
vad vill du bli när du blir stor: sångerska, lärare
hur vill du dö: i min säng när jag sover
vem av dina vänner är mest lik dig: Emma på skämt och skratt delen, Hannah på prata om problemfronten, Yasmina på det mesta i hela mitt liv, Linda på det mesta i hela mitt liv med
vem är högljuddast: Emma haha..
vem får dig mest att skratta: Alla kan få mig att skratta äkta och genuint.
vem har du känt längst: Linda och Yasmina
när grät du mest: I förrgår
vad är den bästa känslan i världen: Att få kramar
värsta känslan: att lämnas kvar ensam, sprutor!!!!!!!!
vart vill du bo i framtiden: söder ut iallafall
om du fick ändra en sak på dig själv, vad skulle det vara: fixa min drömkropp
hur länge tror du att du kommer leva: tills jag dör i guess ;)

Du...?
svär: hela tiden..
sjunger bra: enligt folk ja :)
duschar dagligen: varannan dag
vill gå på högskola/universitet: ja
vill gifta dig: nej/ja
tror på dig själv: ja
kommer överens med dina föräldrar: beror på vad samtalsämnet är om
gillar åska: nej, hatar det
spelar något instrument: nej
äger en iPod: nej
ber: nej
går i kyrkan: nej
sover med gosedjur: nej
för dagbok: ja
dansar i regn: har gjort det då jag var mindre ;)
sjunger i duschen: nej, men för mycket diskutioner med mig själv då

This or that
pepsi/cola: Cola!
mcdonalds/burger king: Donken
singel/gruppdate: Hellre singel då
choklad/vanilj: Choklad
jordgubbar/blåbär: Blåbär <3
kött/veg: kött
tv/film: film
gitarr/trummor: inget utan det
adidas/nike: båda är lika bra
kinamat/mexikanskt: mexikanskt
kakor/paj: kakor!
blind/döv: hellre döv

Vem var den senaste personen
du nuddade: Ehm, Emma tror jag ;o
du pratade i telefon med: A ;d
msnade med: Hällan
du kramade: En på mitt fritids
du skällde på: Fredrik vad jag kan minnas 
sportade med: A

Senast du?
skrattade: idag
grät: i förrgår
filmen du såg: I spit on your Grave
tuggade tuggummi: någon dag sen
drog ett skämt: minns inte
sång du sjöng: I will always love you - Whitney Houston
var är du: hemma i lule för ovanlighetens skull
vad ser man utanför ditt fönster: hus
lyssnar du på musik nu: nej
om ja, vad:
vad har du på dig: sovkläder
vad är det på din musmatta: har ingen






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback