30-03-2012

Hej!

Hemma för en gång skull på helgen känns det som!
A är faktiskt påväg hit så ska snart mot bussen och åka in till stan för att guida hem han till mig, stackars sate som inte hittar haha..

Nåväl, jag var på Airbrush idag, skitkul!
Glömde dock fota mitt mästerverk, det såg ut som en 3D bild ;) kanske man ska börja satsa på sådant!
Får väl fota den nästa gång jag åker dit med ungdomarna, jobbade ju in nån timme idag bara för att jag varit borta från praktiken, men jag gör det gladeligen även fast jag inte skulle behöva jobba in något, jag älskar dom jag jobbar med, dom är totalt underbara!

Nåväl, ska gå och göra mig redo!



MVH Jessica Johansson Kuronen





» Johan

Haha ja, jag är heller aldrig hemma på helgerna längre i princip :P Tror det var någon gång i början av hösten senast :)



SV: Tycker du det är bra då? :)



Det har varit jättefint här i några veckor nu, så fint att man har kunnat sitta ute och njuta av vårsolen litegrann, men nu i helgen snöade det lite igen... Hoppas dock den snön försvinner fortare än kvickt...

2012-04-02 » 15:50:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback