05-05-2012

Tja!

Eh ja, jag mår illa som gud vet vad och jag är fortfarande full.
Min sminkväska försvann och det är jag grymt bitter över men fan kvällen var legendarisk! Och jag är så glad att alla kom, eller ja nästan alla :D

Nåväl, jag kom ju hem typ 3 tror jag och då blev det sängläge direkt. Så nu när jag vaknade idag skulle jag egentligen ha åkt och jobbat en sväng men så blev det inte, mådde ju bajs haha..
Drog på coop iallafall och köpte chips så har legat i sängen hela dagen, skönt!



MVH Jessica Johansson Kuronen





» Johan

Låter som om du hade det kul! Det där med utgång/discon/fester är inte riktigt min grej, men ibland kan det vara kul, någon gång då och då :)



SV: Precis! Nostalgi is da shit :D Älskar att blicka tillbaka till det goda 90-talet, allt man gjorde då, musiken etc. :)



Det är klart du gör! :)



Nu är det lite svalare här igen, 13 grader tror jag det var idag. Det går fortfarande att sitta ute, men det är inte alls lika skönt som tidigare i veckan, för då var det grymt härligt! :)



Det låter fint!

Jag mår bra jag med ;)

2012-05-06 » 12:35:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback