10-05-2012

Hej!

Ja nu har jag avslutat min sista dag på praktiken, vill tillbaka, suck..
Nåväl mamma lagade mat åt mig idag medans jag gick och köpte chokladpudding och grädde, om nom! Så tänkte slänga mig i ett bad, har på något konstigt höger träningsvärk i hela kroppen utan att ha tränat osv så, lite on nom och en god bok i badet blir som grädden på moset!

Förövrigt, nu är det 19 skoldagar kvar tills jag tar studenten, och 29 om man räknar med helger och lovdagar, inser ni att jag tar studenten snart?!!! okej, jag blir lite hoppig av det där haha.. Är så lycklig, är den första i min familj som tar studenten och ska plugga vidare, jag är bäst.
Min mamma gjorde tydligen ett jävla bra jobb med mig ;)

MVH Jessica Johansson Kuronen





» Johan

Chokladpudding är gott det! Blev bra sugen nu! :)



SV: Ja, det tycker jag verkligen man kan göra. ÄVen om det bara handlar om en bekräftelse, typ "ok" eller något annat tråkigt :P



Hm okej, haha. Jag har bara varit riktigt full en gång och det räcker. En erfarenhet, men inget jag behöver göra om känner jag. Nej, festa kan man göra utan att bli dyngpackad tycker jag :)

2012-05-17 » 11:15:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback