25-05-2012

Tjenis penis!

Var bara på en lektion idag, hade ju Engelska på morgonen men det spöregnade så sket i den och dessutom mådde jag bajs, jävla förkylning från helvetet är du kommen..
Nåja har ingen mer Engelska nu, fått G i den kursen ASBRA!
Har ingen mer extra idrott
Ingen mer vanlig idrott
Ingen mer torsdags lektion

LOVE IT!
Haha skolan är snart slut, jag är helt slut i skallen typ..

Nåja på idrottslektionen idag var Hannah tvungen och gå 5 kilometer för att ha gjort en kompletering till milen vi egentligen skulle gå, så jag hakade på henne för snällhetens skull, vad gör man inte för sin fru liksom?
Och egentligen idag ska jag åka till Skellefteå men så ringer mamma och säger att jag måste ha hunden, wtf moment aja..

puss.

MVH Jessica Johansson Kuronen






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback