28-05-2012

Hej hej!
Ehm ja jag missade bussen hem imorse haha, dock missade jag inga viktiga lektioner så det var ju tur det. Nåväl min klass har tydligen diskuterat vad vi ska göra på studentveckan, vilket är nästa vecka :' DD och ja nu har jag bara skola imorgon och på onsdag, sen är jag ledig torsdag,fredag,måndag,onsdag,torsdag WOHO! På tisdagen nästa vecka ska vi grilla med våra mentorer och ge dom blommor så det blir nog fint. Måste även skriva till vissa gamla lärare och höra om dom ska komma och vara med på våran student, längtar som fan nu!
Nåja dagen har bestått av att städa, A åker ju bort på torsdag så kan ju se åtminstone lite respektabelt ut när han kommer hem :)
Kommer hem senare ikväll tror jag, annars kommer jag hem imorgon, puss!
MVH Jessica Johansson Kuronen






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback