22-10-2012

Hellu!
 
Mitt huvud känns som en seg mandelmassa, påtal om mandelmassa så var jag med Hannah igår och vi åkte och hämtade ett överkast hon köpt, och då fick jag en fet biskvi av henne, FETT GOTT, älskar när min fru bakar!
Typ enbart därför jag tvingar med henne att flytta med mig..
 
Nåväl, jobbet gick bra idag, jag älskar barnen och dom älskar mig, så simpelt är det!
Och nu har jag även bestämt mig HELT för hur min outfit ska se ut inför halloween, ända som saknas nu är sminkningen, jobbbigt att vara tjej känner jag i dessa tider..
 
Och om ni bara visste hur störd tanke jag just började tänka, när Hannah väl läser den kommer hon inte vilja umgås med mig längre typ HAHAHAHAHAHAHA





Fatta mkt jag kommer göda dig ;)

Svar: AWYEAH! feed me, feed me!
Jessica Johansson

2012-10-22 » 18:36:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback