01-09-2012

Hallå!
 
Är hos A just nu, kom hit igår och var bajs trött..
Hans polare var här och jag låg mest och spelade Angry Birds tills dom gick, sen gick jag och la mig direkt.
Har ju jobbat sen i onsdags, och jag är verkligen inte van att kliva upp tidigt så är dö trött varje dag..
 
Nåväl, råkat ta på mig dubbel shift på måndag, börjar 7.15 i sunderbyn till 11.15, sen kl 12 ska jag vara i stan och jobba till 16.30.
Ni som bor i luleå vet ju hur långt det är mellan stan och sunderbyn, för er som inte vet så tar det drygt en halvtimme med buss, det kommer bli sjukt stressigt men cash is king!
 
Aja, nu ska jag se Scooby doo och senare fara på nå matfesten här i Skeå.
Puss!'
 
MVH Jessica Johansson Kuronen






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback