04-09-2012

Hellu!
 
Hannah bitchar om att jag bloggar för lite, tycker jag bloggar as mycket!
Or not..
 
Nä men, just nu har jag ju jobb som vissa andra inte har!
Igår jobbade jag dubbel shift om man säger så, 4 timmar på ett ställe och sen 4 timmar på ett annat.
Samma sak var det idag, är less på att jobba haha..
 
Nåväl, så då vet ni att det absolut inte händer någonting i mitt super intressanta liv just nu.
Jag kollar på massa resor med frugan, vi lär nog dra till Kräkland med hennes familj, haha kräkland..
Min humor suger hästballe då jag varit vaken sen kl 6 imorse, dags att gå och sova kanske..
 
Ska se något avsnitt av Degrassi säsong 12 sen sova iallafall, kan försöka uppdatera er med något kul imorgon, kanske nå film tips?
Va vill ni ens att jag bloggar om haha, min blogg är inte ens intressant.
 
Puss!
 
Gerad Way från My Chemical Romance, börjat gilla dom igen tydligen..
 
MVH Jessica Johansson Kuronen






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback