06-09-2012

Tjenis!
 
Jobba gick bra idag, var med Linda överallt och letade blommor efteråt och mumsade hamburgare!
När jag äntligen kom hem vart jag tvingad att gå ut igen och köpa godis till mamma, och så har jag sett dom senaste Degrassi avsnitten samt halvt planerat en resa till Kalix med min kära fruga Hannah, mormor, morfar och någon annan tant.
 
Såå då far vi väl efter jag slutat jobba, det blir perrans känner jag!
Ska bli skönt att få slappna av i Kalix, att bara ta det lugnt och ha kvalitets tid med dom bästa, A är visserligen inte där men bästis tid är viktigt med <3
 
Nu har jag tankat denna film iallafall, får se om det är bra kvalla eller inte, har inte ens kollat det än, hoppas det!
 
 
Ska faktiskt bli kul att se Twilight-Bella i ett annat perspektiv, så förhoppningsvis har filmen bra kvalitet och att den är bra, puss på er.
 
MVH Jessica Johansson Kuronen






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback