10-09-2012

Berätta sju sanningar om dig själv;
- jag är mörkrädd i vissa situationer
- jag är rädd för att bli lämnad  av dom jag älskar
- jag kämpar dagligen med min vikt
- jag vill bli lärare
- jag trivs inte i min kropp så värst 
- jag vill flytta till gbg, borås eller eskilstuna
- jag vill bryta något i min kropp
sex sanningar om hur du var som liten;
- jag var odrägligt förälskad i en kille som heter viktor
- mitt första "förhållande" höll i 6 ½ år
- jag trodde på spöken
- jag var mycket mycket mörkrädd och hoppade upp i sängen för att jag trodde monster var under den
- jag ville bli vetrinär
- det värsta som hände mig som liten var att jag slog hål i huvudet.

fem sanningar om mitt kärleksliv;
- jag är kär
- jag har varit med honom i 7 månader
- jag är rädd för att jag måste släppa taget
- jag är sjukt svartsjuk beroende på situation
- jag har honom att tacka för vissa saker

fyra sanningar om mitt familjeliv;
- jag älskar min mamma
- jag dör om min mormor försvinner från mig
- vi har en golvmopp som är ett biafra barn.
- jag har 2 systrar

tre sanningar om mitt vänskapsliv;
- jag har bara nära vänner
- jag har kännt dom i 2 år och uppåt
- jag älskar dom mer än jag visar

två sanningar om min personlighet;
- jag är mer kille än tjej i personligheten
- jag är tråkig
 
en sanning om detta testet;
- hm svårt att göra


Utseende
Hårfärg: brunt
Ögonfärg: brun/gröna
Längd: ca 157 cm
Skostorlek: 39-41
Ålder: 19

Kärlek
Har du en kille just nu? komplicerat
Gillar du någon? ja
Vem? A..
Har du haft många förhållanden? nej

Smak & Stil
Vad har du på dig nu? sovkläder
Hur ser dina trosor ut? -
Har du någon Bh? -
Storlek? 85 B
Hur beskriver du en ''fjortis"? uppmärksamhets freak 
Hur beskriver du en "plugghäst"? en som pluggar hela tiden ?
Har du bytt stil någon gång? åh herre min gud ja.
Vem är din förebild? mamma

Bad Days
Har du varit full? ja
Har du däckat? ja haha 
Har du haft sex på fyllan? ja
Har du rökt? ja
Har du snusat? ja
Har du gjort något olagligt ? ja
Har du slagit någon ner till marken? ja

Ja/Nej

Är du allergisk mot något? nej
Tror du på Gud? nej
Har du en Bästis? ja
Är du vegitarian? halvt
Är du olydig? om du bara visste ;)







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback