Åh min femti

Tog fingrarna ur arslet och beställde mig mina egna 50 nyanser böckerna, min bästa investering ever just nu i alla fall.
 
Hämtade ut böckerna igår, och har redan läst 200 sidor i bok nummer två, HAHA.
Men börjar jag läsa en bok jag tycker är bra sträckläser jag den.
 
Nåja, gårdagen spenderades med min älskade fruga på sjukhuset, gjorde lite stuff där som tog hela jävla dagen typ, sen for vi på max och käkade, love it.
 
Sen bosatte jag mig på rummet och läste haha.
 
Samma har väl sett ut idag, bara att jag för en gångs skull gjorde rejäl frulle, gjorde amerikanska pannkakor med nutella, tänkte ställa mig och evt laga korvstroganoff innan mamma kommer hem, beror på om boken släpper mig ur våldet!
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback