Is where I wanna be

IM HOME AGAIN!
 
Eller?
HAHA, nä men jag har ju faktiskt många hem.
Hann vara hemma i Luleå i två dagar innan Elin kom och hämtade tillbaka mig till Kalix, så nu ligger jag här i min säng utan min stora Hello Kitty nalle och sover helt ensam, det löser sig!
 
Så vi passade på att eta på max, umgås lite med Nissan, snacka med min älskade fru Hänki och bara mysa på runt på Kalix gator innan hon skjutsade hem mig till Risön.
 
Även fixat belastningspapper och a-kassa papper som mamma skulle snällt nog skicka in, så jag får börja jobba igen mycket fortare!
 
Nu hade jag väl tänkt sova en stund så jag orkar med dagen, tänkte dra en bakjunta idag faktiskt, gjorde det aldrig sist jag var här så är dags nu!
 
God natt på er :*






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback