Yeah 2013 del 3

September:
Piercade tungan, nötte The fast and The furious filmerna, cravade nya skor, lirade wow, var ensam i Kalix och dampade lös, gick långt uta helvete hela tiden, skämde ut mig på stan genom att springa in i en glasruta, några jobbdagar, såg nån sjukt störd pundar film och hade allmänt trevligt med Eric och Johan.
 
Oktober:
Började hänga med Jörgen och lirade gta 5, drog på bio med Iza och kollade the conjuring, risöhäng, bregravning för fina Emil som Ken Ring kom till, for till Skellefteå, bestämde mig för att flytta söder ut, första snön kom..., träffade Linus Svenning och hörde honom sjunga!, gjorde 50 saker om mig listan, börja lyssna på Rihanna igen, drog igång en blogglista, färgade bort det gröna och gula i håret, ljusfestivalen kom till Luleå.
 
November:
Festade på nån MC klubb med massa sköna människor, saknade mina kissemissar och sommaren, fick hem mina nya högklackade skor, firade Halloween med mina fina, vände åt helvete på dygnet, for till Gällivare över helgen, började spåna på en handtatuering, lyssnade massvis på Fonky Fresh,  depression, dog av skratt då syster la ut att jag sjöng The Fox låten, beställde mina älskade nya flatforms, kaffe och badmys med yasse.
 
December:
Måendet blev sämre, jobb, sjuk som fan, irriterade mig på nå flyktingskit som skrevs i tidningen, umgicks med Linda, julfika för alla vikarier, planerade in resan till GBG, Pite häng med Linda, party party, taggade till gbg resan, for till Kalix och firade julen där, gjorde års återblick.
 
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback