Year 2013 del 1

Januari:
Hängde massvis i Gällivare hos Arnold, jobbade röven av mig, saknade sommaren, började nöta serien Prison Break, sminkade mig till en Mexican Sugarskull, började få svimnings attackerna, grill mys på Ormberget med mina fina vänner, blev kär igen i Tom Kaulitz, fick ett jobberbjudande som jag inte fick pga inget körkort, , jobbade massvis!
 
Februari:
Nostalgi trippade med att se Silver Fang, fick hem mina make up borstar som jag fortfarande knappt använder haha, började töja upp mitt ena öra till 16mm, började se American Horror Story och fastnade, mer häng i Gällivare, fick hem min snygga ryggsäck från JFR, prövade blogga på Nattstad vilket sög så kom tillbaka till blogg.se, jobbade på ett fast ställe jag älskade, hade vårkänslor, beställde mer böcker, började läsa 50 shades of grey mm tant porr, fick känslosvacka då det tog slut mellan mig och Arnold..
 
Mars:
Kalix vecka med mina fina, bowlade och hade sjukt kul, lokal fest som innehöll Harlem Shake och sova på golv, köpte min första och enda rosa väska, planerade en spontanresa som sket sig, passade på att göra mitt bankkort vuxet!, köpte min älskade gröna vårjacka även en rosa tröja, blev kär i Ed Sheerans röst, bokade tatuerings tid som också sket sig, piercade andra näsvingen, var med i världsrekordet världens största like tumme på is, skridskoåkning med Linda, beställde min första onepiece, massa bio besök med frugan, blev super blond, Kalix häng med familjen och frugan.
 
April:
Jag och Hannah prova sminka varandra med ögonbindel(resultatet vart stört snyggt haha), Kalix häng vilket blev fest, fiskning, färga hår och bakning, pappas 8års dödsdag, party at my Place in risön, fastnade för L Word, piercade center labret, årsdag med min fruga.
 
 
 
 





» Emil

Prison Break ! :D En av de bästa serierna enligt mig :) funderar på se om alla säsonger.

Svar: Tror jag såg tills typ tredje säsongen eller nå så slutade jag xD
Jessica Johansson

2013-12-29 » 17:17:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback