Fuck windows 8

Varför kan inte jag och mitt ex prata åtminstone just nu med varandra?
Han är ett data freak och kan fixa bort mitt windows 8, men nä så tur har jag då inte.
 
Hatar det då fan mer än jävla helvetet, huvva, blir bara förbannad.
Ena stunden fungerar det inte att ansluta till något internet, andra stunden försvinner alla mina bilder från datorn, jag måste starta om den även om jag stänger av den varje gång jag använt klart den, installera inställningar varannan dag och annat skit.
 
Nä fyfan..
Nåväl, är hemma idag, min nacke blev bättre men tänkte pröva lyfta något lika tungt som ett barn och då kom det tillbaka så bara att stanna hemma, suger men what to do liksom.
 
Ska iallafall se alla avsnitten jag laddade ner igår, laddade även ner en ny serie American Horror Story, så får se vad jag tycker om den! :)
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback