Oh how I wish

Ingen bra natt/dag och kväll.
Gråtit till och från hela dagen, skiter i om ni tycker jag är för personlig, jag mår sämst.
 
Senaste gången jag mådde såhär dåligt var när Fredrik lämna mig, nu är det dock inte han det handlar om, utan det handlar om Arnold.
Det är slut mellan oss och jag mår skit.
 
Allt var så annorlunda, jag är lika kär i honom som jag var med Fredrik, och fredrik som ni vet var min första kärlek.
Vill inte riktigt förstå, tar på mig hans kläder bara för att känna hans doft, har iallafall varit till Gve under dagen och hämtat mina grejer och sagt hejdå.
 
Vet inte riktigt om jag kommer palla vara vän med denna underbara människa, jag är för kär, jag älskar honom för mycket.. Att ens tänka tanken på att han skulle ha någon annan i framtiden krossar mig, att han inte är "min" nåmer..
 
Får se hur bloggningen blir, lär säkert bli lidande, ska försöka för er skull.
Puss






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback