Ångest

4 dagar sjuk och jag har missat 36 timmars arbete, det är typ 4000 spänn jag får mindre bara för att jag är sjuk.
HATAR ATT VARA SJUK
 
Det gick liksom bra att jobba igår, men idag mådde jag bajs, imorgon kommer jag må bra säkert och kunna jobba, och så kommer jag må bra under helgen, sen på måndag kommer jag bli sjuk, asså inser ni att det är nå fel på mig? Bleh..
 
Nåväl, i helgen ska jag, Hannah, Vixi och Sara fara och grilla, i värsta fall blir det bara jag och frugan men det gör inget! Som vanligt ska vi till vårat standard ställe Ormberget, alltid bäst att grilla där i våran kåta, med pinnbröd, korv, smorses (kaka, marsmallows och en chokladbit) varm choklad, godis, eh nämnde jag att vi kommer bli feta?
 
Så ja jag är hemma idag, ska dra mig till coop, lyckades fan sova länge idag, somnade 11 och vaknade 12 så 13 hela timmar, är sjukt glad, dock lär jag KANSKE ha problem att sova sen men det löser sig.
Puss!
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback