Beauty and a Beat

Trodde jag skulle kunna jobba idag, men icket..
 
Gick och duschade på morgonen, vart mitt i allt as yr och allt svartnade (brukar göra så ibland) så satte mig ner och då börja jag må väldigt illa. Satt ner i cirka 5 min, klev försiktigt upp, yrsel igen och fick spy lite, satt/låg på golvet inne på toan ett tag. Tog mig upp och kunde åtminstone gå, och ja sen det där hände har jag legat i sängen hela dagen typ, försöker gå upp och gå för jämnan för att se hur det är med huvudet, inte lika yr men är fortfarande där.
 
Ska dra till stan med Hannah och köpa järntabletter, kan hända att jag har järnbrist och det är därför jag blir såhär, så ska pröva innan jag far till vårdcentralen osv.
 
Så nu vet ni hur min dag ser ut, lär slå igång någon film också när jag kommer hem igen, kanske gå förbi mormor och morfar, inte träffat dom på as länge nu.
Puss!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback