Do you feel like a man?

Här blir det inget godmorgon inte.
För jag har fortfarande inte gått och lagt mig.
Eller ja, tekniskt sätt ligger jag i sängen och har försökt somna till Prison Break, men har misslyckats hårt.
 
Ska upp om cirka en timme och jag börjar nu fundera om jag finner det värt att gå runt som en zombie på jobbet, tror jag sjukskriver mig, sover några timmar och rensar min garderob senare.
Men visserligen, cash is king och jag hade behövt pengarna typ.
Men vill ändå vara närvarande bland barnen så, bleh dilemma.
 
Har iallafall börjat nöta Prison Break, minns att Fredrik försökte få mig att gilla det och jag total hatade det då, är inne på tredje avsnittet nu och jag kan knappt sluta kolla, det är ju AS BRA!
Eye candy, nom nom.
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback