I will be strong

Åh seriöst, skit dag.
 
Igår jobbade jag i Sunderbyn, hade stängningspass och jag hatar då det är larm på stället jag ska stänga för jag nojjar mig alltid att jag ska lyckas heva igång det eller nå.
 
Jomen självfallet gjorde jag då det igår, glömde spärra dörrjäveln och fick stå där utanför och vänta på att nån skulle komma, försöka hitta nå nummer till förskolechefen, nä huvva..
Ingen jävel kom så förskolechefen sa att jag kunde dra hem och fick skriva en lapp på dörren, pinsamt när jag kommer dit senare idag, BLEH
 
Och ja nu när jag försöker sova så ligger jag och nojjar mig att jag glömde låsa dörrar, att det är barn kvar, att larmet inte kommer kunnas stänga av på morgonen osv, så jag kan inte somna för att jag får en klump i magen.
 
Haha fula dilemman jag har..
Ska sitta och drömma om Alanya, jag och Hannah åker ju om 4 ½ månad typ! Den 22 är det prick 4 månader kvar, love my life!
Ska även drömma om min fina pojkvän som är cp ibland men det är lugnt :D
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback