Sammanfattning av 2012

Lite efter nu möjligtvis men who cares!
 
Sammanfattning 2012
1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Jag flög flygplan för första gången!
2. Höll du några av dina nyårslöften? Delvis ändå, jag gick ner i vikt som jag ville.
3. Blev någon av dina vänner förälder i år? Tror inte det faktiskt.
4. Dog någon som stod dig nära? Nej, tur det!
5. Vilka länder besökte du? Finland, Tyskland
6. Är det något du saknar år 2012 som du vill ha 2013? Lika mycket tid att umgås med Hannah som förut
7. Vilket datum från år 2012 kommer du alltid att minnas? 10,11 och 12 November!
8. Vad var din största framgång 2012? Att jag tog studenten med bara ett dåligt betyg!
9. Största misstaget? La ner så mycket tid på Fredrik
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Magsjuk, förkyld som satan
11. Bästa köpet? Alanya resan, ABSOLUT! Något materiellt; min dator och telefon <3
12. Vad spenderade du mest pengar på? Godis as usual
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Hannah, Linda, Arnold
14. Vilka låtar kommer alltid påminna dig om 2012? Hoff, har ingen aning..
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Ledsnare, men efter regn kommer solsken
16. Vad önskar du att du gjort mer? Tolkat signaler som fanns där från början
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Spenderat mindre till att få fram känslor från någon som inte kunde få det för mig.
18. Hur tillbringade du julen? Hemma hos min mormor och morfar med mamma, syster, robert, rickard och ulf.
19. Blev du kär i år? Japp! Twice.
20. Hur många förhållanden? 2
21. Favoritprogram på tv? Kollar aldrig på tv
22. Bästa boken du läste i år? Böckerna Fallen Ängel, Förlorad Ängel, Noras val av Becca Fitzpatrick
23. Största musikaliska upptäckten? Greg Holden
24. Något du önskade dig och fick?: Fick tre böcker och en Soa tröja  :' DD
25. Något du önskade dig men inte fick?: PS ONE spel :(
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2012? Hängde men Hannah en sväng, gjorde tårta, chillade.
27. Finns det något som skulle gjort ditt år bättre? Att jag inte blev kär ja :) 
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2012? Mjukis, sprang nog mest runt i mjukisbyxor och stora tröjor trist nog xD
29. Vad fick dig att må bra? Mina vänner, familj, Arnold
30. Vem saknade du? Mary
31. De bästa nya människorna du träffade? Arnold absolut!
32. Årets sötaste? Hannah! :D
33. Årets hetaste? Jag såklart! 
34. Årets största kärlek? Trist nog Fredrik, kom inte över honom förän några månader sen..
35. Årets besvikelse? Ingen aning
36. Årets bästa? Alla dagisbarn jag fått träffa när jag jobbat
37. Årets snällaste? Mormor och mamma!
38. värsta dagen på året? Finns inga dagar som är värre än den andre ;d
39. årets största förlust? Mary..
40. vad blir årets nyårs löften?
Vill skriva börja träna men vet redan hur det går haha, jag ska ta dagarna som dom kommer och sakta men säkert försöka gå ner i vikt inför sommaren 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback