So let me get down with the sickness

Sjuk, igen..
Måste skaffa mig bättre imunförsvar, dock kommer detta från att stå ute i en timme då larmet på förskolan gick.
 
Nåväl, vaknade 12, var sjukt skönt att sova ut efter denna vecka.
Så drog in till stan med Hannah för att boka tatueringstid och fixa in pengar på mitt konto, men tatuerarn var inte där och penga automaten var trasig, bleh.
 
Har då betalat mina räkningar nu, beställde hem hela House of Night serien (böcker)
Känner mig värsta gammal som börjat köpa böcker haha, men bra att ha, planerar att ha ett helt bibliotek när jag är över 100 år gammal.
 
Och för att avrunda gammelheten lite så ska jag käka ost och kex, skulle haft vin haha..
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback